tisdag 10 januari 2012

Har han inte ställt till tillräckligt?

Jag har en benägenhet att hetsa upp mig när de "gamla uvarna" sticker upp nosen för att än en gång tala om för oss hur fel vi gör och att de minsann vet vad som är bäst.

I det här fallet talar jag om Göran Persson. Jag tyckte inte om honom när det begav sig och jag tycker inte om honom nu. Han var väl starkt involverad i både att skänka bort våra pensionspengar och att vurma för den underbart berikande invandring som vi nu ser följderna av. Nu är det Europakten han vill att vi ska gå med i för "vi har ju absolut ingen möjlighet att klara oss om vi står utanför den".

För min del kan han gå och sprätta på sin herrgård och leva gott på både skattpengar och eventuella saftiga arvoden någonstans ifrån bara han låter oss andra vara ifred.

”Om något land ska gå in i den nya europakten är det ju vi.” Det säger förre statsministern Göran Persson (S) i en intervju med Newsmill."
Läs mer!

Inga kommentarer: